۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

سردار یوسفعلی زاده:

وحدت سپر مستحكم مسلمانان در برابر دشمنان است

وحدت سپر مستحكم مسلمانان در برابر دشمنان است

بجنورد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالي گفت: وحدت سپر همه جانبه مسلمانان در برابر بدخواهیهای دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار حسينعلي يوسفعلي زاده با تبریک ایام توأم با سرور و رحمت پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: به برکت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام دستان توانمند امت اسلام بار دیگر به نشانه وحدت و انسجام به هم پیوند میخورد.

وی تاکید کرد: وحدت سپر همه جانبه ما در برابر  بدخواهیهای دشمنان اسلام است و در واقع وحدت بیت الغزل انسجام و اقتدار امت اسلامی است؛ همچنین آحاد امت اسلامی حول مبانی اسلام به ویژه جامعه اسلامی، پیامبر، قرآن، قبله و آرمان مشترک باید گام بردارند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ادامه داد: به برکت انقلاب شکوهمند  اسلامی و به برکت هدایت های پیامبرگونه حضرت امام(ره) و به برکت حمایتهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، همه فرق دینی و اسلامی با اتحاد و برادری کنار هم زندگی میکنند و در واقع گلبانگ مسلمانی جاری است و آنچه مسلم است در این ایام که به عنوان هفته وحدت نام گذاری شده است وظیفه وحدت امت مسلمان را تحکیم میکند.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم نظام سلطه و دشمنان رسول الله با انواع دسیسه ها تلاش می کنند بخشهایی از امت اسلام را از طریق فرقه سازی، برانگیختن کینهها و خشمهای متعصبانه و به میدان آوردن افراد تکفیری، سلفی و وهابی و نحله های خرافی، به نام اسلام و بر علیه اسلام به جان هم بیاندازند و این قابل توجیه نخواهد بود که مسلمانان به جای اینکه در مقابل دشمنان خود بایستند در مقابل همدیگر بایستند و با هم جنگ و ستیز کنند.

وی گفت: به برکت موالید شریف و ایام هفته وحدت، خودمان را هر چه بیشتر در زلال معارف دین خدا و پیام آسمانی رسول الله و اولاد اطهرش شستشو دهیم و همچنین در پرتو جمهوری اسلامی و تحت زعامت رهبر انقلاب و با تکیه بر میراث شهیدان که منادی وحدت و انسجام بودند این راه پر برکت را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال 1360 به پیشنهاد یکی از عالمان وارسته نظام اسلامی و موافقت امام خمینی(ره)، فاصله بین دو روایت میلاد حضرت محمد(ص) دوازدهم ربیع الاول در روایات اهل تسنن و هفدهم ربیع در روایات شیعه)، با هدف ایجاد وحدت میان مسلمانان جهان به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد.
 

کد خبر 2215690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha